Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
[Pinned] Guildens fremtid
General Discussion

[Pinned] Guildens fremtid

Davs drenge og piger (surfin)Efter vores møde i går er officer gruppen blevet enige om nogen ting Vi har valgt at gå international Vores plan er at skulle merge med en guild over på Maelstrom PvP Guilden er ledet af en decoids og officer gruppen...
Small Sliptality 2y
Sliptality6308Small Sliptality 2y
General Discussion

[Pinned] Vores Nye Youtube Kanal

Har nu oprettet en youtube channel kun til guilden, så alle de fremtidige video'er bliver uploadet til den, også mere for at vi er nemmere at finde for folk som ikke lige sidder med vores hjemmeside ved hånden eller på wow progress, så de bare kan...
Member avatar small Evilinme 3y
Evilinme192Member avatar small Evilinme 3y
General Discussion

Valgt at søge nye veje!

Som mange af jer nok allerede ved, så har jeg taget det valg at forsøge på at komme op og spille lidt mere high end raiding - på et niveau hvor man satser efter cutting edge achievement. Så med det ønske og ønsket om også at forsøge at komme igang...
Small Tgee 2y
Tgee4211Small Priestjepper 2y
General Discussion

Surfins nye mount :D

Smoldering Egg of Millagazor til SurfinOg Reins of the Grand Black War Mammoth Til Aloi (som jeg gav til ham :D )
Small Surfin 2y
Surfin11220Small Tgee 2y
General Discussion

Raid i denne uge

Hey folkens.Jeg kommer ikke på i den her uge da jeg stadigvæk er på ferie og glemte at sige det til jer inden jeg tog afsted.Jeg er hjemme igen sent søndag så fra næste uge af er jeg klar til at raid med jer igen.GO GO Clear det skidt noget mere :...
Member avatar small Cashoole 2y
Cashoole2104Small Sliptality 2y
General Discussion

Warcraftlogs Ranks

Alle de ranks i har på Warcraftlogs bliver fra i morgen frozen og så starter de op med nye ranks i SoO Mythic
Small Surfin 2y
Surfin0101Small Surfin 2y
General Discussion

Ny addon folk skal hente

Vi vil gøre det nemmere at dele loot ud og gøre det meget hurtigere derfor, skal folk hente addon: http://www.curse.com/addons/wow/epgp_lootmasterHvis addon ikke hentes vil du ikke blive tildelt loot!:) Skal hentes inden onsdag
Member avatar small Cainin 2y
Cainin2127Small Decoid 2y
General Discussion

Surfin og kærsten

Small Sliptality 2y
Sliptality9232Small Aloi 2y
General Discussion

Med hensyn til at sign op til raid.

Folk bliver nød til at begynde at sign noget mere op til raids så vi ved hvordan ugen kommer til at se ud.der er mange som slet ikke signer op.Os officers håber at folk begynder med at møde mere op så vi ikke skal begynde at kører Normal boost som...
Small Decoid 2y
Decoid063Small Decoid 2y
General Discussion

Net problemer

Hejsa drenge og Slip.. jeg må desværre meddele at yousee laver nye pci bokse på vores vej og det lyder til at nettet er ede fra kl 16.00- 20.30 så når ikke komme fra start men når jeg kommer på hvis i får brug for mig er jeg der..
Member avatar small Renasta 2y
Renasta041Member avatar small Renasta 2y
General Discussion

Skal bare ses alt for sjovt :>

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/video-gaar-verden-rundt-pludselig-tager-skaenderiet-en-uventet-drejning
Small Zeechz 2y
Zeechz5100Small Sliptality 2y
General Discussion

Best In Slot Program

Hejsa Kære Officerer tænkte om i måske kunne overveje en voldsom god ting Ask Mr robot har et tilføjelse program i sig nu hvis man opgraderer til Premium det hedder RoboCouncil og har sat og afprøvet det her til morgen og det virker ganske genial...
Renasta3143Member avatar small Renasta 2y
General Discussion

Her er link til Slopi LIVE

tænkte lige jeg ville lade jer alle sammen vide hvordan den kære Slopi ser ud Slopi
Renasta267Small Sliptality 2y
General Discussion

Wish-list.

Haløjsa folkens.Kan i ikke skrive om i mangler gear i SoO Hc.På hvilke bosser og hvilken item.Ville gøre det lidt nemmere for os at følge med i så.- Decoid.
Small Decoid 2y
Decoid19762Small Theós 2y
General Discussion

Ros!

Skide godt klart i går alle sammen. og det glæder ikke kun folk der var med på raidet. Men også jer der har siddet ude, for god opbakning og forståelse for de opsætninger vi har været nød til at kører med, samt de rotationer der har været. I har a...
Small Surfin 2y
Surfin391Small Surfin 2y
General Discussion

slip IRL!! :O

Small Surfin 2y
Surfin393Small Sliptality 2y
General Discussion

Video om lvl 100 talents!!

https://www.youtube.com/watch?v=rz3xr8vXZGQ
Small Surfin 2y
Surfin160Small Surfin 2y
General Discussion

Raid 25/6 og 26/6

Hej, da mit modem er gået i stykker, vil jeg på ingen måde have mulighed for at komme på internet forløbelig. Teknikeren ringer idag eller imorgen og aftaler en tid med os, om hvornår han kommer og laver den. Så vil ikke kunne komme på raid onsdag...
Member avatar small Cainin 3y
Cainin4212Small Decoid 3y
General Discussion

Smadret's forsvinden

Hej allesammen.Som de fleste nok ved, forsvandt jeg for godt en månedstid siden, uden at give nogen form for lyd fra mig, selvom jeg havde signed op til raids en uge frem.Jeg mistede lysten til WoW da jeg ikke synes jeg havde nok tid at bruge, og ...
Member avatar small -Deleted- 3y
-Deleted-373Member avatar small -Deleted- 3y
General Discussion

VIGTIGT! TS3 har skiftet IP

Vores TS3 server har skiftet ip til .net
Small Surfin 3y
Surfin146Small Surfin 3y